Ohjeet

Tuotteen lisääminen ostoskoriin
Tuotteen voi lisätä ostoskoriin hakemalla haluamaasi tuotetta tai selaamalla tuotelistaa tuoteryhmien kautta verkkokaupassa.

Tuotteiden haku
Tuotteiden haku verkkokaupassa onnistuu nimikehaun tai tuoteryhmien kautta. Nimikehaku kohdistuu tuotteen nimeen ja tuotenumeroon.

Tilausehdot
Asiakkaan on tilatessaan ilmoitettava nimensä ja osoitteensa. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaaminen
Ostettavaksi valitsemasi tuote siirtyy ostoskoriin -> Lisää koriin -painiketta painamalla. Sivun yläosassa olevassa korissa voit seurata ostoskorisi tuotteiden määrää. Ostoskoriin voi lisätä tai siitä voi poistaa tuotteita.
Kun kaikki halutut tuotteet ovat valittu, klikataan Ostoskori-painiketta. Sivulle avautuu Ostoskori-näkymä, josta näkee tilattavat tuotteet ja jonne syötetään toimitustiedot. Tämän jälkeen siirrytään tilauksen tarkistukseen ja maksuun.

Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Rekisteröityneen asiakkaan edut
- Tilausten selailu: vanhojen tilausten ja tilauksessa olevien tuotteiden toimitustilanteen selailu.
- Tilaamisen helppous: tilaukselle ehdotetaan suoraan asiakkaan omia tietoja. Rekisteröityneen asiakkaan ei tarvitse täyttää tietojaan tilatessaan uudelleen.
Rekisteröityminen on maksutonta eikä edellytä tilaamista.

Rekisteröityjän velvollisuus
Rekisteröitymisen yhteydessä asiakas valitsee itselleen käyttäjätunnuksen ja salasanan. Rekisteröityneillä asiakkailla on velvollisuus huolehtia siitä, ettei käyttäjätunnus eikä salasanansa joudu ulkopuolisen käsiin. Rekisteröityneet vastaavat kaikista heidän käyttäjätunnuksillaan tehdyistä tilauksista. Salasanan unohtuessa asiakas voi tilata uuden kirjoittamalla sähköpostiosoitteensa verkkokaupan etusivulla olevan Unohtuiko salasana -linkin alla olevaan kenttään.

Kauppaa koskevien erimielisyyksien ratkaiseminen
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).